Znana firma z branży sportowej zdecydowała się na wdrożenie systemu e-commerce, który obsługiwać będzie równocześnie trzy sklepy: SnowShop, SurfShop i BikeSalon – www.snowshop.pl.
- Jednym z głównych argumentów przemawiającym za zmianą wizualną i funkcjonalną naszych sklepów internetowych, było przystosowanie ich pod kątem urządzeń mobilnych. Aktualnie są one zaprojektowane w RWD, dzięki czemu mogą być optymalnie wyświetlane i przeglądane na wielu urządzeniach mobilnych, tak popularnych już w codziennym życiu – mówi Daniel Michalski, kierownik sklepu, z firmy Darmado.
Zintegrowana i w pełni dedykowana multiplatforma ułatwi klientom nawigację podczas zakupów, a także maksymalnie skróci ścieżkę dostępu nie tylko do produktów, ale i do pełnych ofert poszczególnych sklepów.
- Zaprojektowaliśmy zupełnie nowe funkcjonalności oraz ,,ubraliśmy” je w maksymalnie przyjazną i nowoczesną grafikę. Mamy nadzieję, że dzięki wprowadzonym zmianom nasi klienci otrzymają wyselekcjonowane produkty i rzetelne doradztwo, podane w sposób szybki, intuicyjny i zachęcający do zakupów, w każdym miejscu i czasie, bez ograniczeń do domowego komputera - dodaje Daniel Michalski.
Realizacją projektu zajęła się firma Positive Power Sp. z o.o. Do zadań firmy należało opracowanie całościowej koncepcji wizerunkowej nowych sklepów, doradztwo biznesowe, oprogramowanie i wdrożenie dedykowanej, responsywnej platformy sprzedażowej oraz przeprowadzenie migracji danych z obecnego systemu. Równolegle z pracami kreatywnymi i software’owymi Positive Power Sp. z o.o. rozpoczęło kompleksowe działania e-marketingowe obejmujące najważniejsze kanały promocji, umacniając w ten sposób pozycję firmy Darmado jako lidera w swojej branży.
Positive Power Sp. z o.o. zajmuje się wdrażaniem zaawansowanych technologicznie rozwiązań sprzedażowych i wizerunkowych w sieci - platform e-commerce, systemów b2b, aplikacji mobilnych i stron internetowych. Dotychczas z usług firmy skorzystali, m.in., Onet SA, Soudal SA, Pfleiderer SA, Intersport Polska SA, Libet SA, Mennica Polska SA, czy Uniwersytet Jagielloński.
Link do strony artykułu: https://ww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/positive-power-wdrozylo-multiplatforme-e-commerce-obslugujaca-trzy-sklepy